Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Duben ve 4. B

Ani v dubnu žáci nelenili, a kromě velikonočních prázdnin, stihli i ve škole spoustu práce.

V hodinách matematiky se věnovali tématu kombinatoriky a statistiky. Pomohli tak při řešení zapeklitého problému paní učitelky a její háčkované tašky😊. Při náhodné procházce zkoumali pravděpodobnost a údaje zapisovali do tabulky, vytvořili i histogram výsledků celé třídy.

V českém jazyce pracovali se skladbou věty, poznali větu jednoduchou a souvětí. Vyhledávali základní skladební dvojice a seznámili se se shodou přísudku s podmětem.

V přírodovědě při skupinové práci vytvořili a předvedli krásné prezentace o chovu domácích mazlíčků.

Pracovní činnosti se v tomto měsíci nesly v duchu ručních prací, konkrétně háčkování. Dvě spolužačky ostatní děti seznámily s tímto koníčkem a nadchly je tak, že děti háčkovaly i o přestávkách😊. Nešlo jinak, než zapojit háčkování i do výuky. Proč nevyužít spontánního zájmu dětí?

Žáci 4.B spolu se žáky 4.A navštívili Muzeum JVM Zlín. Během edukačním programu „Na krála, matičko, na krála!“ se seznámili s tradicí jízdy králů na Slovácku. Součástí programu byl také workshop s výrobou růžiček z krepového papíru.

Poslední dubnový den se nesl v duchu čarodějnic. V hodině matematiky žáci poznali nové prostředí Hejného matematiky – prostředí Armida, které je názorným úvodem pro počítání s kladnými a zápornými čísly. Bylinné lektvary děti zkoušely i ve skutečnosti podle chuti poznat – meduňka, máta, šípky, lípa a majoránka – to bylo pět druhů čajů, které pro žáky byly na tuto poznávačku připraveny. Ve výtvarné výchově pak studovali stavbu těl rostlin a podle předlohy rostliny kreslili.

Mgr. Miroslava Štěpaníková

Prohlédněte si galerii

Žákovská knížka